Lucie Bíla doporučuje OROFLUIDO

03.11.2013 13:37

Přinášíme Vám rozhovor s paní Lucií Bílou:

V současnosti probíhá koncertní turné Černobílé turné 2013.
Proč právě tento název, v čem se toto turné liší od těch
n předešlých a jaký výběr písní jste zvolila?

Lucie Bílá: Každý projekt neprodává jen jeho obsah, ale i název… hledala jsem něco jasného,
lehce zapamatovatelného a
něco, co ke mně patří… a černá a bílá je přesně to pravé…
jsem bílá věčně v černém, ale název není jen o barvách, ale i o protipólech… je to jako smích a pláč,
radost a smutek a nebo
hudebně řečeno popík a metal...repertoár mého koncertu bude
velmi pestrý… budu střídat žánry i kapely a myslím, že každý kdo na koncert přijde si najde to svoje…
moc bych si přála, aby
lidem bylo na koncertech dobře a aby na něj rádi vzpomínali.

Vaše pěvecká kariéra je obdivuhodná, pokud byste měla vyjmenovat 3 nejdůležitější okamžiky,
které ji ovlivnily, které by
to byly?

Lucie Bílá: Vyjmenovat tři body není lehké… bylo víc okamžiků, které mně posunuly, změnily a ovlivnily…
ale pokud mám říct alespoň
něco, tak jsou to mé první krůčky s neposlušnými teniskami,
pak Vinohradské divadlo a bídníci, které mi otevřely dveře do světa muzikálů a pak Ave Maria,
které otevřelo srdce mnoha
lidem a Requiem pro panenku, což otevřelo oči vydavatelstvím,
které mi díky této písničce nabídli natočení první desky… a s tou přišel hit Láska je láska.

Hrála jste v několika filmech, za všechny jmenujme např. Čas dluhů, Král Ubu, Princezna ze mlejna.
Váš pořad Lucie na
bílo byl také velmi úspěšný. Máte v plánu přípravu nějakého
podobného pořadu nebo uvažujete o nějaké filmové roli?

Lucie Bílá: Film mě teď pár let nelákal… nebylo kdy na něj ani myslet, ale teď je to jiné…
mám za sebou pár nádherných rolí v divadle
a za rok mám v průměru kolem 150 koncertů
a tak toužím po
změně… film je něco pro mě neznámého…přesto že jsem hrála v několika filmech,
mám pocit, že mě ten můj velký film teprve
čeká… vyjjímečný byl Král Ubu, pohádka
V peřině, ale teď toužím
po něčem vážném… mám doma scénář na film nové mladé režisérky,
kde něco podobného cítím… myslím tím příležitost…
líbí se mi její odvaha, její posedlost
filmem a v tom jsme si blízké…
já když se pro něco nadchnu, tak jsem jak pidbul… zakousnu se
a nepustím… film točíme příští rok a já už se nemůžu dočkat…

Vašemu synovi Filipovi je 18 let. Jaké jsou jeho plány do budoucna, radí se s Vámi?

Lucie Bílá: Jako správný chlap měl dlouho jediné téma a tím bylo auto… teď to máme
vyřešené a na talíři máme školu… Filip je
kombinací mně a svého táty… po něm
je ředitel čehokoli a po
mně empatický snílek… kam povedou jeho kroky je ale ve
hvězdách… má spoustu plánů, ale jen čas ukáže, kde je jeho místo… jediné co vím,
že je po mně i komediant, takže to bude
jistě něco z uměleckého světa a to jestli
před nebo za kamerou
ještě neví ani on sám.

Vypadáte krásně, v poslední době jste zeštíhlela, jak se o sebe staráte?

Lucie Bílá: Moje povolání mi nedovoluje nedbat o sebe a nehlídat se… zvláště teď,
kdy chystám projekt, který ani pro mě nemá
obdoby… o černobílé turné se stará
denně 250 lidí, 8 kamionů,
25 nákladních a osobních aut… máme scénu, za kterou by se
nestyděl žádný zahraniční interpret… cítím se jako vrcholový sportovec, který se chystá
na Olympiádu a podle toho se
k sobě i chovám… mám pár měsíců upravený
jídelníček, nové
sestavy cvičení a v sobě tak nastavený řád, že mám síly na rozdávání…
je to dřina, ale odměny jsou sladké, zvláště návrhář
a má stylistka mají radost…
mám o osm kilo míň a až na to, že
mi v divadle museli zmenšovat na Aidě všechny
kostýmy, mám
radost… cítím se skvěle.

 Říká se, že vlasy jsou korunou krásy, jaký produkt byste doporučila našem klientům?

Lucie Bílá: Nepřeháním, když řeknu, že zbožňuju olej Orofluido. Nádherně voní, vlasy jsou
po něm jemné, zdravé a lesklé…
nosím ho stále v kabelce… dávám si ho i přes den na ruce…
to chce vyzkoušet. Nedá se mé nadšení z jeho objevu ani popsat… :D


OROFLUIDO exkluzivní edice vánoce 2013
Orofluido Elixír 50 ml + exkluzivní řasenka Orofluido

Elixír Orofluido
pozoruhodná jemnost, lehkost a zářivý lesk. Elixír krásy pro všechny typy vlasů.
Tři přírodí oleje ve vynikají směsi s příjemně hedvábnou texturou.
Elixír Orofuido získal již podruhé ocenění jako nejlepší olej na vlasy ve Velké Británii.

 

Řasenka Orofluido
Dodává objem a přilne k řasám od kořínků až po konečky,
aniž by docházelo k tvorbě nehezkých žmolků. Silikonový kartáček umožňuje
rovnoměrnou aplikaci řasenky a zajistí, aby řasy vypadaly přirozeně dlouhé a husté.
Luxusní balení řasenky s LED světly a praktickým zrcátkem.

Cena sady 499Kč